حساب کاربری
آیا امکان ویرایش مشخصات کاربری و ایمیل من وجود دارد؟
شما میتوانید مشخصات کاربری خود را ویرایش کنید. برای این کار باید وارد حساب کاربری خود بشوید، سپس با کلیک روی گزینه “حساب کاربری من” به صفحهای منتقل میشوید که در بخش “جزئیات حساب” امکان “ویرایش اطلاعات” وجود دارد.
آیا میتوانم به اطلاعات خریدهای قبلی خود دسترسی داشته باشم؟
برای دسترسی به اطلاعات خریدهای قبلی، باید با حساب کاربری خود وارد شوید، سپس روی گزینه “سفارشها” کلیک کنید تا سوابق خرید شما نشان داده شود.
تجهیزات پرشکی معین درمان دارای چه مجوزهایی می باشد؟
علاوه بر سابقه ، تجربه و محتوای غنی وب سایت معین درمان دارای نماد اعتماد الکترونیکی توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت پس از بررسی فروشگاه اینترنتی و تطابق نحوه عملکرد آن با قوانین، اعطا میشود و کسب و کار اینترنتی دارای نماد به صورت مداوم تحت بررسی این سازمان قرار دارد. ضمنا معین درمان دارای مجوز از اداره کل تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت بوده و تمامی مراحل توسط ناظر فنی کنترل می گردد.
آیا برای خرید از معین درمان، حتما باید در سایت عضو باشم؟
خیر، شما میتوانید بدون وارد شدن به سایت میتوانید یک کالا را به سبد خرید اضافه کنید، امابهتر است برای پیگیری سفارشات در سایت ثبت نام کنید
با عضویت در معین درمان میتوانید:
– سریعتر و سادهتر خرید کنید
– به سادگی سوابق خرید و فعالیتهای خود را مدیریت کنید
– لیست علاقمندیهای خود را بسازید و تغییرات آنها را دنبال کنید
– نقد، بررسی و نظرات خود را با دیگران به اشتراک گذارید
– در جریان فروشهای ویژه و قیمت روز محصولات قرار گیرید
آیا در تمام ساعات شبانه روز میتوانم سفارش خود را ثبت کنم؟
بله ، شما در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته میتوانید سفارش خود را ثبت کنید.
آیا میتوانم برای شخص دیگری از معین درمان خرید کنم و سفارش تحویل آن شخص شود؟
بله،
در مرحله اطلاعات ارسال سفارش و بخش ” انتخاب آدرس”، شما میتوانید با انتخاب گزینه “افزودن آدرس جدید” آدرس و مشخصات تحویل گیرنده سفارش را وارد کنید. توجه داشته باشید که اگر مبلغ سفارش را اینترنتی پرداخت کنید، سفارش به آدرس تحویل گیرنده ارسال خواهد شد.
از وضعیت سفارشی که ثبت کردهام، چگونه میتوانم مطلع شوم؟
معین درمان با ارسال پیامک، مرحله به مرحله وضعیت سفارش را به شما اعلام میکند. همچنین برای اطلاع از وضعیت سفارش، میتوانید وارد حساب کاربری خود شوید و با کلیک روی گزینه “سفارشها” از وضعیت آن مطلع شوید.
همچنین می توانید از قسمت “راهنمای مشتریان - پیگیری سفارش” سایت و برقراری تماس با کارشناسان شرکت از مرحله وضعیت سفارش خود مطلع شوید.
آیا میتوانم کالاهایی که موجود نیستند را سفارش بدهم؟
خیر، در حال حاضر تنها کالاهایی امکان سفارش گذاری دارند که در سایت معین درمان با وضعیت موجود و همراه با قیمت مشخص شدهاند.
اگر محصولی در سایت وجود داشته باشد که وضعیتی به جز “موجود” برای آن ثبت شده باشد، از طریق تماس با کارشناسان فروش می توانید درخواست خود را ثبت نمایید و در صورت موجود شدن محصول کالای خود را دریافت نمایید.
میتوانم سفارشم را ابطال کنم یا تغییر بدهم؟
تا پیش از تایید نهایی سفارش و کلیک روی آیکون اتمام خرید شما میتوانید سفارش را از سبد خرید خود حذف و یا اصلاح کنید.
پس از تایید نهایی سفارش و اتمام خرید و در مرحله پرداخت و ثبت سبد، شما قادر به حذف و تغییر سفارش نیستید. از این مرحله به بعد برای لغو یا تغییر آن، با واحد پیگیری سفارشها تماس بگیرید.
بعد از ثبت سفارش، برای اطمینان از پردازش آن باید با معین درمان تماس بگیرم؟
خیر، پس از انجام مراحل خرید و ثبت سفارش، پردازش سفارش شما به صورت خودکار از طریق سرویس پیامک یا ایمیل اطلاع رسانی خواهد شد و در صورتی که نیاز باشد کارشناسان فروش معین درمان با شما تماس خواهند گرفت.
میتوانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟
بله. شما میتوانید با تماس تلفنی درخواست خود را ثبت نمایید.
برای انتخاب و خرید کالا در سایت نیاز به مشاوره دارم، راهی وجود دارد که در تصمیم گیری به من کمک کند؟
کارشناسان بخش تولید محتوای معین درمان تمام تلاش خود را میکنند تا اطلاعات مورد نیاز برای خرید هر کالا در سایت موجود، کافی و روشن باشد. شما میتوانید برای کسب اطلاعات تکمیلی و تخصصی محصولات در معین درمان دارید. .
شما می توانید جهت مشاوره رایگان خرید تجهیزات و لوازم پزشکی مورد نیاز خود از بخش” تماس با ما ” و راه های ارتباطی ذکر شده در آن با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید.
آیا ممکن است کالایی را که سفارش میدهم موجود نباشد؟
کالاهای دارای قیمت که در سایت معین درمان با وضعیت “موجود” مشخص شده، قابل سفارش گذاری هستند. بنابراین هنگام ثبت سفارش این کالاها نیازی به استعلام موجودی نیست و سفارش در سریعترین زمان ممکن پردازش و تحویل خواهد شد. البته گاهی برای برخی از کالاها در صورت ثبت سفارشها با تعداد بالا و همزمان، ممکن است موجودی آن کالا به اتمام برسد. در این موارد به سرعت اقدام به تکمیل موجودی کالا میشود ولی در صورت امکان پذیر نبودن، عرضه آن کالاها در سایت به صورت موقت متوقف میشود.
آیا تعداد خرید از یک کالا در معین درمان محدودیتی دارد؟
به طور کلی محدودیتی برای سفارش تعدادی یک کالا در معین درمان وجود ندارد، با وجود این با توجه به اینکه موجودی قابل فروش برای هر کالا در هر زمان متفاوت است، برخی اوقات محدودیتهایی در تعداد قابل سفارش از یک کالا اعمال میشود.
پرداخت
مبلغ سفارشم را چگونه میتوانم پرداخت کنم؟
همگی کاربران معین درمان میتوانند از طریق درگاه اینترنتی و با استفاده از همه کارتهای بانکی عضو شبکه شتاب در سایت معین درمان ، هزینه سفارش را به صورت آنلاین پرداخت کنند.
ضمنا شما میتوانید از شماره کارت درج شده در سایت نسبت به واریز بصورت کارت به کارت هم اقدام نمایید.
با استفاده از کارت کدام بانکها میتوان هزینه سفارش را اینترنتی پرداخت کرد؟
شما میتوانید با استفاده از همه کارتهای بانکی عضو شبکه شتاب در سایت معین درمان ، هزینه سفارش را به صورت آنلاین پرداخت کنید.
آیا پرداخت در محل، امکان دارد؟
خیر ، مبلغ سفارش بایستی در هنگام ثبت سفارش از طریق درگاه پرداخت و یا واریز کارت به کارت بحساب معین درمان واریز گردد.
آیا میتوانم وجه سفارش خود را به صورت اقساطی پرداخت کنم؟
در حال حاضر امکان پرداخت وجه سفارش بصورت قسطی امکان پذیر نیست.
آیا پرداخت اینترنتی وجه سفارش در سایت معین درمان امن است؟
پرداخت اینترنتی به گونهای طراحی شده که امن و راحت باشد. با وجود این شما نه تنها برای خرید از معین درمان که هنگام هرگونه پرداخت اینترنتی برای اطمینان از امنیت پرداخت خود نکتههای زیر را رعایت فرمایید:
– با مشاهده قسمت آدرس (Address Bar)، در مرورگر (Browser) وب خود مطمئن شوید از پروتکل امن https به جای پروتکل http استفاده میشود به عبارت دیگر باید در ابتدای آدرس، https وجود داشته باشد.
– قبل از ورود اطلاعات از وجود قفل طلائی و یا سبز رنگ در قسمت بالا و سمت راست صفحه مرورگر وب خود مطمئن شوید، در صورت عدم مشاهده این قفل از وارد کردن اطلاعات کارت خود خودداری کنید.
– برای ورود اطلاعات کارت خود حتماً از صفحه کلید مجازی موجود استفاده کنید.
سفارشها
هزینه ارسال سفارش چگونه محاسبه میشود؟
هزینه ارسال بسته به شرایط سفارش، در فرم سبد خرید به آگاهی مشتریان میرسد.
پس از این که سفارشم را ثبت کردم، چقدر طول میکشد که به دستم برسد؟
زمان رسیدن سفارش ها بر اساس محدوده جغرافیایی بین 3 الی 4 روز کاری پس از ارسال می باشد است، البته ممکن است این زمان در شرایط خاص و تعطیلات رسمی و منطقه پستی متفاوت باشد.
سفارشها چه زمانی به پست تحویل داده میشود؟
همه سفارشها پس از طی مراحل ثبت سفارش حداکثر تا روز کاری بعد توسط پست پیشتاز ارسال می گردنند.
آیا میتوانم سفارشی را که با پست پیشتاز ، ارسال شده رهگیری کنم؟
بله، شما برای رهگیری سفارشی که با پست پیشتاز ارسال شده میتوانید شماره 10 یا 20 رقمی مرسوله پیشتاز را در سامانه پست به آدرس زیر وارد کنید:
گارانتی طلایی
کلیه محصولات قبل از ارسال سفارش کنترل شده و بهمین منظور تمامی سفارشات ارایه شده در این سایت دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی می باشد. و مشتریان عزیز در زمان دریافت کالا با خیال راحت میتوانند از سلامت فیزیکی سفارشات خود اطمینان حاصل نموده.و هرگونه اشکال با هماهنگی پشتیبانی سایت قابل مرجوعی می باشد.
اگر از تاریخ گارانتی کالایی که خریدهام، مدتی گذشته باشد، دوره گارانتی آن کالا چگونه محاسبه میشود؟
تاریخ شروع گارانتی بیشتر کالاها، بر اساس تاریخ فروش معین درمان محاسبه میشود و برگه گارانتی بهمراه دستگاه ارسال و تاریخ خرید درج می گردد.
گارانتی کالاها شامل چه مواردی میشود؟ برای دریافت خدمات گارانتی چکار باید بکنم؟
گارانتی کالا بستگی به شرکت های وارد کننده متفاوت بوده و بر اساس گارانتی شرکت بایستی از شرکت نامین کننده استعلام نمود..